Uzdrīkstēties mainīties
12. septembris, 2021 pl. 19:06
Pagājis labs laiks kopš pēdējā bloga ieraksta. Nē, mēs neesam nekur
pazuduši. Tieši pretēji – esam daudz strādājuši un tagad ir laiks atklāt, kas
ir paveikts. Kopš izlēmām “apedd” batoniņus piedāvāt veikaliem ar iepakojumu,
mums pavērās daudz lielākas iespējas kļūt tuvākiem un pieejamākiem saviem
klientiem. Nenoliedzami, pieauga arī ražošanas apjoms un šķita, ka esam
iekarojuši tirgu un izcīnījuši savu vietu veikalu plauktos. Ideja par to, ka
“apedd” batoniņi būs vienīgie veselīgie batoniņi, kuri veikalu plauktos būs
papīra iepakojumā, šķita pārāk vilinoša, lai būtu reāla, taču tā bija. Tomēr
tikai praktiska darbība un laiks lika apzināties arī šī iepakojuma lielākos
trūkumus. Mēs jūtam atbildību visu mūsu klientu un atbalstītāju priekšā, tādēļ
vēlamies publiski dalīties ar savu pieredzi, savu stāstu šīs idejas realizēšanas
kontekstā. Arī mēs iepriekš nebijām aizdomājušies, ka ir jābūt būtiskam
iemeslam, kādēļ veikalu plauktos ir tik maz produktu papīra iepakojumā. Turklāt
tādu, kuri patiešām ir pārstrādājamā papīra iepakojumā, nevis tikai ārēji
papīra, bet arī iekšēji ar pārklājumu, kurš ir dabai draudzīgs. Mēs neskaitāmas
reizes saskārāmies ar to, ka papīra iepakojumam nav tāda pati funkcionalitāte.
To bija ne tikai grūtāk aizkausēt, tas arī temperatūras izmaiņu ietekmē zaudēja
savas īpašības un nespēja pildīt savas funkcijas. Tas daudz vieglāk burzījās. Tas
bija daudz trauslāks un vieglāk plīstošs – nereti pārvadāšanas laiks no
noliktavas līdz veikala plauktam tam bija liktenīgs un, iepakojums varēja
ieplīst pat neesot nevienam rokās. Šeit nav aprakstīti tikai vizuāli defekti.
Katrs šī iepakojuma uzskaitītais trūkums ietekmēja produkta kvalitāti un bija
nepieciešams nodrošināt teju ideālus apstākļus, lai saglabātu produkta
kvalitāti nemainīgi augstu un drošu patēriņam. Mēs nedzīvojam ideālā pasaulē.
Jā, mēs joprojām uzskatām, ka iepakojumam ir nozīme un ir svarīgi, lai tas ne
tikai labi izskatītos, taču produkta kopējā kvalitāte mums ir pirmajā vietā un
to mainīt nevēlamies. Šī iemesla dēļ nācās pieņemt grūtu lēmumu par labu
iepakojuma maiņai. Arī jauniem un maziem uzņēmumiem var nākties pieņemt grūtus
lēmumus, lai turpinātu sekmēt uzņēmuma attīstību. Lieliski apzinoties, ka
tādējādi riskējam ar savu klientu lojalitāti un ticību mūsu vērtībām. Produkti
nav mainījušies, to sastāvs un garšas ir tādas pašas, kā atceraties. Mainījies
ir tikai iepakojuma materiāls un to dizains, iegūstot pavisam jaunu imidžu. Vai
šis lēmums atmaksāsies? To rādīs laiks, taču šobrīd varam teikt, ka jaunie
iepakojumi veikalu plauktos izskatās lieliski un iesakām tos ievērtēt dzīvē. Atcerēties, ka aiz katra lēmuma ir kāda atbildība. Uzdrīkstēties mainīties un
nemitīgi pilnveidoties, lai būtu starp labākajiem.