LAT
  • LAT
  • ENG
  • Sākums
  • Par mums
  • Produkti
  • Veikalu saraksts
  • Blogs

Uzdrīkstēties mainīties

12. septembris, 2021 pl. 19:06
Pagājis labs laiks kopš pēdējā bloga ieraksta. Nē, mēs neesam nekur pazuduši. Tieši pretēji – esam daudz strādājuši un tagad ir laiks atklāt, kas ir paveikts. Kopš izlēmām “apedd” batoniņus piedāvāt veikaliem ar iepakojumu, mums pavērās daudz lielākas iespējas kļūt tuvākiem un pieejamākiem saviem klientiem. Nenoliedzami, pieauga arī ražošanas apjoms un šķita, ka esam iekarojuši tirgu un izcīnījuši savu vietu veikalu plauktos. Ideja par to, ka “apedd” batoniņi būs vienīgie veselīgie batoniņi, kuri veikalu plauktos būs papīra iepakojumā, šķita pārāk vilinoša, lai būtu reāla, taču tā bija. Tomēr tikai praktiska darbība un laiks lika apzināties arī šī iepakojuma lielākos trūkumus. Mēs jūtam atbildību visu mūsu klientu un atbalstītāju priekšā, tādēļ vēlamies publiski dalīties ar savu pieredzi, savu stāstu šīs idejas realizēšanas kontekstā. Arī mēs iepriekš nebijām aizdomājušies, ka ir jābūt būtiskam iemeslam, kādēļ veikalu plauktos ir tik maz produktu papīra iepakojumā. Turklāt tādu, kuri patiešām ir pārstrādājamā papīra iepakojumā, nevis tikai ārēji papīra, bet arī iekšēji ar pārklājumu, kurš ir dabai draudzīgs. Mēs neskaitāmas reizes saskārāmies ar to, ka papīra iepakojumam nav tāda pati funkcionalitāte. To bija ne tikai grūtāk aizkausēt, tas arī temperatūras izmaiņu ietekmē zaudēja savas īpašības un nespēja pildīt savas funkcijas. Tas daudz vieglāk burzījās. Tas bija daudz trauslāks un vieglāk plīstošs – nereti pārvadāšanas laiks no noliktavas līdz veikala plauktam tam bija liktenīgs un, iepakojums varēja ieplīst pat neesot nevienam rokās. Šeit nav aprakstīti tikai vizuāli defekti. Katrs šī iepakojuma uzskaitītais trūkums ietekmēja produkta kvalitāti un bija nepieciešams nodrošināt teju ideālus apstākļus, lai saglabātu produkta kvalitāti nemainīgi augstu un drošu patēriņam. Mēs nedzīvojam ideālā pasaulē. Jā, mēs joprojām uzskatām, ka iepakojumam ir nozīme un ir svarīgi, lai tas ne tikai labi izskatītos, taču produkta kopējā kvalitāte mums ir pirmajā vietā un to mainīt nevēlamies. Šī iemesla dēļ nācās pieņemt grūtu lēmumu par labu iepakojuma maiņai. Arī jauniem un maziem uzņēmumiem var nākties pieņemt grūtus lēmumus, lai turpinātu sekmēt uzņēmuma attīstību. Lieliski apzinoties, ka tādējādi riskējam ar savu klientu lojalitāti un ticību mūsu vērtībām. Produkti nav mainījušies, to sastāvs un garšas ir tādas pašas, kā atceraties. Mainījies ir tikai iepakojuma materiāls un to dizains, iegūstot pavisam jaunu imidžu. Vai šis lēmums atmaksāsies? To rādīs laiks, taču šobrīd varam teikt, ka jaunie iepakojumi veikalu plauktos izskatās lieliski un iesakām tos ievērtēt dzīvē. Atcerēties, ka aiz katra lēmuma ir kāda atbildība. Uzdrīkstēties mainīties un nemitīgi pilnveidoties, lai būtu starp labākajiem.

Jaunākie ieraksti

  • Uzdrīkstēties mainīties
    12. sep. 2021
  • Vai iepakojumam ir nozīme?
    23. mar. 2021
  • Mazāk ir vairāk
    12. jan. 2021
  • Perfekcionisms - priekšrocība vai trūkums?
    23. okt. 2020
  • Vēl viena iespēja sākt no jauna
    2. sep. 2020
  • Kas ir pievienotā vērtība mūsdienu skatījumā?
    7. jūl. 2020
  • Ilgtspēja - nākotnes virzītājspēks
    28. mai. 2020